Franse SEO-tekst schrijven

Verrijk uw Franse website met hoogwaardige, 100% unieke en SEO geoptimaliseerde tekst op uw trefwoord!

franse copywriting

SEO geoptimaliseerde Franse content schrijfdienst

Nederlands Frans vertalingen

Wij kunnen uw teksten van het Nederlands naar het Frans vertalen. Onze vertaler, een native speaker Frans, heeft een gevorderd professioneel niveau van de Nederlandse taal en kan daarom de subtiliteiten van uw inhoud het beste vertalen. Onze Nederlands Frans vertalingen dienst helpt u met de vertaling van

– uw e-commerce productpagina’s

– uw blogartikelen

– uw commerciële documenten


Geselecteerde schrijver

Omdat een schrijver die weet waar hij het over heeft beter schrijft, kiezen wij voor u :


  • de schrijver die het meest vertrouwd is met uw onderwerp
  • een schrijver die getraind is in onze eigen kwaliteitseisen
  • een accurate schrijver uit meer dan 150

Intern proeflezen

Ons superteam van interne correctoren leest systematisch alle teksten na en corrigeert :


  • de geldigheid van de verklaringen (fact-checking)
  • spelling, grammatica, zinsbouw, enz.
  • stijl, respect voor uw redactionele lijn
  • naleving van de instructies

Plagiaat controle

Omdat dubbele inhoud uw SEO inspanningen belemmert, controleert SEMJuice plagiaat:


  • automatische test voor kopiëren en plakken van inhoud
  • handmatig herschrijven van alle gedupliceerde zinnen

Controle op optimalisatie

Ons team van 15 interne proeflezers controleert :


  • de hoogste graad van SEO optimalisatie op uw zoekopdracht
  • de laagste graad van SEO gevaar (over-optimalisatie)
  • de vlotheid van de tekst

Hoogwaardige afbeeldingen invoegen

Omdat geïllustreerde inhoud beter gerefereerd is, voegen we :


  • relevante afbeeldingen van hoge kwaliteit
  • rechtenvrij of door ons aangekocht
  • of uw eigen beelden indien aangeleverd (en van goede kwaliteit)

Onze Prijzen

SEO optimalisatie van bestaande inhoud

500 woorden > € 35 excl. btw

1000 woorden > € 70 excl. btw

1500 woorden > € 110 excl. btw

2000 woorden > € 140 excl. btw

5000 woorden > € 350 excl. btw

10 000 woorden > € 700 excl. btw


SEO geoptimaliseerde copywriting

(meest gekozen)

500 woorden > € 75 excl. btw

1000 woorden > € 150 excl. btw

1500 woorden > € 225 excl. btw

2000 woorden > € 300 excl. btw

5000 woorden > € 750 excl. btw

10 000 woorden > € 1500 excl. btw

Premium bewerking

500 woorden > € 50 excl. btw

1000 woorden > € 100 excl. btw

1500 woorden > € 150 excl. btw

2000 woorden > € 200 excl. btw

5000 woorden > € 500 excl. btw

10 000 woorden > € 1000 excl. btw



Waarom uw webinhoud optimaliseren?

Een geoptimaliseerde tekst zal altijd beter scoren op een Google-resultatenpagina dan een niet-geoptimaliseerde tekst (meer informatie op onze blog).


Inhoud gericht op een zoekintentie

Om uw kansen om op de eerste resultatenpagina van Google te verschijnen te optimaliseren, is het cruciaal om in te spelen op de zoekintentie die aan uw trefwoord is gekoppeld. Google kan het lexicale en semantische veld van uw pagina interpreteren en vergelijken met de menselijke intentie achter de door de internetgebruiker getypte zoekopdracht!


Voorbeeld: als u zich richt op een trefwoord waarvan de zoekintentie transactioneel is, maar uw inhoud is te informatief, zal uw pagina niet goed scoren.


De toegevoegde waarde van geoptimaliseerde inhoud

SEO bestaat uit 3 pijlers: de webstructuur van een pagina, de inhoud en de linkingstrategie. Elke pijler versterkt de andere: door de webcontent te optimaliseren kan de volledige kracht van netlinking worden ingezet!

Ondanks dit alles is SEO van webinhoud een punt dat door de concurrentie vaak wordt verwaarloosd, meestal uit onwetendheid. Een kans om te grijpen!

Waarom geven wij de voorkeur aan kwaliteitsinhoud?

Omdat niemand perfect is, controleert ons team van 15 interne proeflezers rigoureus elke tekst (35 miljoen woorden gingen in 2021 door hun handen) om zinswendingen, spelling, SEO-kwaliteit, maar ook de geldigheid van de woorden te valideren voordat ze ter goedkeuring aan u worden voorgelegd.


Geschreven inhoud voor mensen en Google

Voor dezelfde lengte van de inhoud geeft Google de voorkeur aan kwalitatieve, semantisch rijke inhoud die gericht is op de juiste zoekintentie, goed geschreven is en geen fouten bevat. Keyword stuffing werkt niet meer!


De webtekstschrijver moet zowel de menselijke lezer als de robots van Google tevreden stellen, een echte evenwichtsoefening zodat de tekst zowel goed leesbaar is als goed presteert in SEO.


De tekst verrijken met afbeeldingen

Voor een nog grotere doeltreffendheid worden onze teksten verrijkt met hoogwaardige afbeeldingen, hetzij rechtenvrij of door ons aangekocht, hetzij door u aangeleverd.


De aanwezigheid van media houdt de aandacht van lezers vast die langer op een pagina blijven, wat een goed SEO-signaal is voor Google door het bouncepercentage te verbeteren.